понедельник, 1 июля 2013 г.

Сторіночка для Скетчей)

І я знову я тут)
Із сторіночкою для  Скетчей, де мені пощастило побувати ЗД!
Із новенької LemonOwl) Яка ж таки універсальна колекція, я в неї закохана до без тями!
Знову мій Бодька з кривляками:

Для мене самої досить несподіваним став рожевий колір в хлопчаковій роботі, проте мені здається, він тут в тему! 
А як ви ставитесь до рожево-червоного в хлопчачій темі та до квітів в таких сторіночках! В іноземних майстринь - це не рідкість, досить часто чоловічі, зокрема хлопчачі роботи оформлюються з використанням великої кількості квітів) Я теж хочу спробувати щось такого плану;)
А ще чомусь в моїх останніх сторінках зовсім немає дурналінгу((( Хм..... Треба про це задуматись!

Треба скоренько брати себе в руки після відпочинку, ато зовсім облінилась та розслабилась)
Дякую за увагу!!!
Чао-чао!

5 коммент.:

  1. Танюш, очень хорошо! Ну и что, что розовый для мальчика? Вот я сейчас альбом делаю, так уже извелась прямо - для мальчика, а у меня сплошное мимими и розовые цветы-бабочки)))))

    ОтветитьУдалить
  2. Мне очень понравилась твоя страничка! Таня, я тоже замечала наличие цветочков и даже кружев на мальчуковых страничках в работах иностранных мастериц, и это смотрится очень красиво, если всё подобрано гармонично. Сама буду делать альбом своему сынульке с мимишным акцентом. У тебя всё отлично вписалось в страничку и розовый цвет, и бабочки!

    ОтветитьУдалить
  3. Дуже класна сторінка!Твій малий такий прікольний на ній, тож квіти і рожевий, так би мовити доповняють її)))

    ОтветитьУдалить
  4. Ну кривляка - что надо)))).А про розовый...до недавнего времени я его не понимала в мужских или мальчуковых работах,а вот недавно пошла мода и в одежде на розовое...и даже
    ничего так смотрится)))).Главное,чтобы розовый был не основной)))),ну мне так кажется)))
    Отличная работа!!!

    ОтветитьУдалить
  5. Танюш,Богданчик так подрос!Красавчик!И цвета в страничке мне нравятся,хоть она и мальчуковая,но смотрится оригинально и необычно и ярко!

    ОтветитьУдалить